2010年7月12日 星期一

Octave

<柯廸夫>裡面有好多歌都好好聽呀! 最主要因為有王苑之&張敬軒把靚聲囉~


說夢想的音樂劇我是很喜歡的。


 還記得我上次看彭秀慧<月球下的人> 也是談夢想, 那次是她一人的獨腳劇, 不過, 有好多次我耐住想哭.
今次我沒有, 上半part都幾搞笑, 算是輕鬆的。
很喜歡看音樂劇! 佢地唱歌真係好好聽~ 出面有cd賣, 不過我無買. 仲有琴譜, design得好靚~
<柯廸夫>係佢地未能完成嘅夢想, 長大之後, 大家已經因為現實而把佢遺忘了......


所以再提起,令大家知道有些事不可以太遲做,就算遲,做過,都還是值得的。


希望大家也為自己的夢想努力加油啦!



沒有留言:

張貼留言