2011年4月4日 星期一

Homemade Eeyore Cake for 小嬌嬌女~



同事 Herman 特意找我替他的女女做個生日蛋糕,


小朋友真是大得快呢~ Herman 女女不經不覺已經兩歲生日啦!

原來阿女喜歡 Winnie the Pooh 個 friend - Eeyore 呢~

真是估你不到呀! 哈哈~~


希望女女收到呢份心意會明白她爸爸真的很有心思和錫你呢~

我在此祝小妹妹生日快樂,最緊要健康、開心啦!



第二日返工,Herman講我知,阿女見到蛋糕,話 「EO呀~~」

我聽到都好開心,因為擔心阿女認唔出係 Eeyore 呢~ 哈哈~ 

2 則留言:

  1. 雖然我無幫手, 不過都俾意見同清理D剩餘物資

    回覆刪除
  2. 嘩! 勁靚呀!
    人地Honey, 你做乜唔幫手呀! 起碼都應該幫手洗野呀! 下次識做啦!
    [版主回覆04/06/2011 12:30:00]佢無幫手洗呀... 我都預咗啦,
    不過佢都有俾意見我, 所以, 響顏色和形狀方面我都改善咗, 我都要多謝佢啦。

    回覆刪除