2011年8月15日 星期一

3D Thomas Cake



終於有機會做 Thomas 火車蛋糕啦!我一直都好想試呀~
這個小火車真是很受歡迎呢,
在街上我總是看到大部分小男孩身邊總有一、兩件Thomas配件旁身~ 哈哈!





2 則留言:

  1. 整得好靚呀! 車頭面部造很好好. 真係咩character都難唔到你!

    回覆刪除
  2. 小JO, 想問要灰色同黑色的CREAM, 應該用咩野色素溝先岩?
    [PENNY ZOE SWEET回覆06/13/2013 16:41:35]小Jo,唔洗唔好意思,我多謝您回答我問題就真! thank you so much!
    [版主回覆06/13/2013 09:53:39]唉, 唔好意思呀... 灰黑色都買唔到色膏... 呢個我係試用(食得嗰D))竹灰粉架... 不過溝得多食入口會好似食沙嘅感覺咁... 唔太好... 我都好想知點整黑色... 好難買...
    唧咀我係用小小的8角星形.
    [PENNY ZOE SWEET回覆06/11/2013 16:34:07]同埋你是用邊個唧咀?

    回覆刪除