2011年10月12日 星期三

Rilakkuma 鬆弛熊蛋糕 ~

一鬆 ~ 鬆弛熊蛋糕 ~



今次隻小雞朋友做得麻麻地似添... >_<

最近又幫個靚女客仔 Elaine 整咗呢個鬆弛熊頭蛋糕啦~
Let's Go Go GO --->
http://blog.yahoo.com/siu-jo/articles/558235/index


仲有 全身白色鬆弛熊 同埋 全身啡色鬆弛熊 呀~~
Click 埋黎睇吓啦!=D


1 則留言:

  1. PRETTY!!!!一個兩磅鬆弛熊蛋糕要幾多錢?? 27/12 要可以嗎??
    My email: lingfyt@gmail.com
    [Elaine回覆12/08/2011 11:25:49]收唔到啊....實在令人廢解....可以麻煩你電話跟我聯絡嗎??Text 或直接打比我都可以啊!
    [版主回覆12/07/2011 15:14:44]星期一收到你email有你手提電話no., 之後我replied你過數資料去 ling_bok08@yahoo.com.hk ,係咁多啦,又收唔到??
    [Elaine回覆12/07/2011 14:38:27]收到我的reply 了嗎??
    [版主回覆12/05/2011 11:32:42]@o@" 唔緊要,我啱啱再send過,睇下今次收唔收到呢?
    [Elaine回覆12/05/2011 11:23:32]ummm....太奇怪了仲未收到....可以麻煩你send 到以下地址嗎??
    willow_fung@hotmail.com
    ling_bok08@yahoo.com.hk
    真的麻煩你了不好意思....=(
    [版主回覆12/03/2011 16:57:23]Hi Elaine, 我11月30日send咗去 lingfyt@gmail.com 呀,會不會去了junk mail folder?? 我已forward多一次了,請再看看。
    [Elaine回覆12/02/2011 20:00:56]還未收到EMAIL呢~
    [版主回覆11/30/2011 14:16:21]Hi 你好呀,12月27日還有期的,請看email啦!thx thx~

    回覆刪除