2012年3月17日 星期六

新西蘭南島自駕遊.再來~ 免費無面俾!睇 Franz Josef Glacier terminal face

新西蘭南島自駕遊 Day 402 Mar 2012 (Fri) Afternoon

Glacier Access Road :
- Franz Josef Glacier township to glacier carpark is 5 km (10 minutes drive).


Franz Josef Glacier Valley Walk :
- Walk to a view point of the glacier terminal face. Up to 1 hour 30 mins return.


這天行了超級多路,晚上和第二天腳很痛呢...
不過唔理得咁多啦~ 既然來了就一定要行上去呀!
又出發! 要急急腳呀~ 唔係天黑啦~


出發go~




行呀行,一路是樹林,十分鐘後終於行出來了啦~
嘩~~~~~ 原來還有很遠的路... @o@!



嘩~~~~~ 仍然還有很遠的路... @o@!





欣賞吓瀑布~




望到遠遠的一個紅點,那就是終點啦...



又見到你啦大隻佬,就知道要stop了~



溫室效應,冰河不斷溶化,遲d可能唔只行1.5小時...
大家都要幫幫手,努力珍惜愛護地球呀!


3 則留言:

  1. 妳喜歡冒險旅程??
    [版主回覆03/19/2012 09:30:43]說不上是什麼冒險呢,只要需要「腳骨力」~ 哈哈!

    回覆刪除
  2. 上次嚟落大雨無行過去呀!
    [版主回覆03/22/2012 09:48:35]我知道呀,我呢日都有dd雨毛呢... 不過我的感覺是,冰河真的後退了很多,要不言,有咁大片路要行嗎...

    回覆刪除
  3. 你覺得fox 同Franz Josef Glacier 都值得行嗎?定坐helicopter 睇冰河就ok?
    [C遊遊回覆03/10/2013 22:45:14]咁我都要揀一個健行體驗..
    [版主回覆03/08/2013 17:08:09]我只係上咗去一個冰河上健行, 去Franz Josef Glacier 只是遠距離看看冰河盡頭啦,
    我覺得一定要上去健行呀(我怕行得太累所以俾多D錢乘Helicopter), 呢個體驗會令人好難忘呢~~

    回覆刪除