2013年10月4日 星期五

準備搬家去 Pixnet 和 Blogspot~ 來看看小Jo新的網誌部落格啦~

小Jo 在9月10月11月這3個月會比較忙...

因為我傻咗咁報咗5個courses...

有工聯會日式麵包中班、黏土班、PME 3個證書班: Sugar paste, Royal icing,  Sugar flowers.

日子過得太充實啦~~

以下圖片是未完成的糖花小分享~



有完結才會有新開始,
呢3年對小Jo來說真的過得有笑有汗有淚,
有太多太多朋友給了小Jo很多很多機會,
很高興曾經幫過每一位做過蛋糕的朋友同事,
雖然小Jo已經暫別了糕壇有一年多...
希望... 好希望...
小Jo有一日可以東山再起~ 期待風再起時~~~
話時話,呢排天氣帶秋意,涼涼地~ 行山BBQ去郊外最正~
太忙會傷身架,大家得閒都出去走走啦~ 望吓呢個咁靚嘅世界!

*** 以下是小Jo新的網誌部落格地址***

歡迎咁多位大小老幼朋友繼續關注我、支持我啦~
 ***
* 雖然小Jo登記了新網誌部落格,但還未有時間 update 一下... *
* 俾d時間我啦... *
* 而且我之後還要試把我yahoo的資料匯入新的blog... 希望成功呀!! *


1. http://siujo.pixnet.net/blog



也歡迎你在 Facebook add 我 繼續在這個網路世界 keep in touch!
Facebook小Jo facebook :
dolltsang@hotmail.com


祝大家找到理想的網絡生活空間!
齊齊keep 住 happy~~ 分享唔好俾佢停~~
 

沒有留言:

張貼留言