2009年12月3日 星期四

麵包初班 - Lesson 10



話咁快就最後一堂喇... 真係好唔捨得大家,呢個麵包堂真係玩得好開心,而且可以吃到自己親手做的麵包,真係好有滿足感呢!


最後一堂,阿Sir教我們做動物包,真係超可愛啦~


我還做了個花籃裝飾包呢! 呢個花籃唔食得架,不過我都唔捨得食啦~


大家睇唔睇得出我做了什麼動物包呢? 嘻嘻~











阿Sir示範的花籃包+蜥蝪包,好型呀!!














個花籃包我欣賞了好幾天啦,but終於都發毛了... 唯有忍痛掉了她吧...


2 則留言:

  1. hi,
    剛發現妳的blog, 不論麵包or蛋糕,妳都好犀利呀!
    請問妳係邊度學整包架? 係咪100%都係自己造or要兩人一組造呀?
    [版主回覆02/25/2012 22:47:28]我同事會用包包機發酵,之後拿出來再加工,例如包餡,再放入焗爐焗。
    不過我去上堂真係學到好多唔同包款好好玩!d(^o^)b
    [fanssl回覆02/24/2012 10:08:59]多謝妳分享!
    麵包機我都有買,但只做方包,我又想貪心d做下其他包. 我都計劃下去學野先.
    [版主回覆02/23/2012 15:31:41]多謝你~ 太過獎喇!
    多d黎坐啦!哈哈~
    我去工聯會學的,一人一份材料自己親手製作架!
    不過你揀課程時要睇清楚個course係要供學員上堂實習,而不是只看示範啦!
    自己親手做係好好玩又好開心!不過我之後都懶無再回家做...=p
    我好多同事都買咗麵包機,唔洗自己搓得咁辛苦同埋等咁耐,不過我嫌貴唔捨得買...

    回覆刪除
  2. 好有趣呀啲包包,攪到豆媽都想去報名學整呢!
    [版主回覆02/25/2012 22:43:52]呢堂係最尾一堂呀,所以阿Sir教我地玩造型,自己親手做真係好開心覺得特別好味道架~~ =D

    回覆刪除