2011年10月26日 星期三

Winnie the Pooh & Friends Birthday Party Cake ~


Winnie the Pooh 同佢d朋友仔一齊開生日派對啦~~ YEAH!! 

這個蛋糕我花了超級多時間和十萬分心機去做呢!!
係整得好辛苦好花功夫,
但係就俾10000000萬個LIKE自己~~

我好唔捨得送你們離家呢... 亦唔敢想像蛋糕被切下去...
真係好希望小朋友收到都會超級開心!

Winnie the Pooh Butter Cake


今次是中七舊同學找我做蛋糕的,
畢業之後好似都無咩聚會了...
星期日一見,她已經是3個小朋友的靚太啦~
真係"靚太唔易做"!
what a BIG BIG BIG and HAPPY HAPPY HAPPY family~~~

個蛋糕係俾她的8歲大女&1歲細細仔的!
Pooh and Friends 4in1

跳跳虎 :「我想要多3個願望,因為想分俾我D好朋友 PoohEeyorePiglet 呀! =) 」

11 則留言:

  1. 你好,請問幾錢磅?THX
    [版主回覆11/02/2011 14:20:40]請留email address給我,再send資料給你啦。Thanks!

    回覆刪除
  2. m010383@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  3. 想訂winnie the pooh 蛋糕,想訂約2-3磅,2D 或 3D都得,有咩好介紹?幾錢磅?點交收?
    [版主回覆11/10/2011 15:04:08]Joey 你好呀,
    下面呢個啱唔啱呢? (維尼熊培BB蛋糕)
    http://blog.yahoo.com/siu-jo/articles/142184/index
    2.5磅,請留email address給我再send詳細資料給你啦,thx thx!!

    回覆刪除
  4. ok呀! joeyyuenmk@yahoo.com.hk
    [版主回覆11/10/2011 16:28:05]Joey 你好呀,email已回覆,thx thx!

    回覆刪除
  5. Hello, 想訂比BB百曰宴用,請問幾$? 要幾多曰前訂? 有送貨嗎?
    email : samanthawyy@hotmail.com , thanks !
    [版主回覆01/30/2012 10:21:19]hihi, 我剛剛send了mail給你啦,有時間check check啦,唔該晒!=>

    回覆刪除
  6. 這類2層蛋糕可以用朱古力皮包住嗎?
    因糖皮好似太甜了^^
    入面的蛋糕係咩蛋糕黎架~~海綿蛋糕可以嗎??會唔會太軟
    [版主回覆03/19/2012 14:13:26]如果用海綿蛋糕,可能做一層會好d掛
    [版主回覆03/19/2012 14:12:52]你指用造型朱古力嗎? 我未試過呀,不過造型朱古力比較糖皮是硬一些。
    入面係牛油蛋糕呢,海綿蛋糕我試過會太軟壓爛呀... >_<"

    回覆刪除
  7. 那麼二層蛋糕可否幫我整?
    [版主回覆03/30/2012 09:59:04]hihi 你好~
    糖皮蛋糕暫不接order,不好意思。

    回覆刪除
  8. 嘩嘩嘩, 真係好靚
    [版主回覆06/20/2012 16:07:11]太過獎了...

    回覆刪除
  9. 你好牙,我想winnie the pooh 蛋糕牙,唔知有無1磅訂? 價格又如何呢? 以下係我email: evanslok0112@gmail.com
    [版主回覆01/29/2013 16:55:39]hi 你好~ 多謝你的支持,但不好意思,暫不再接蛋糕,請見諒。

    回覆刪除
  10. 我想訂蛋榚,請問點計?我電話69080883 , 請whatsapp 我,Thanks

    回覆刪除