2011年11月21日 星期一

小雲蛋糕 (IQ博士卡通)



IQ博士卡通片是我細細個必定追看的其中一套至愛卡通片呢!
小雲真係好可愛呀!天真、純真、開心~~

6生你好鬼浪漫呀,6太你好鬼幸福喲!\(^_^)/
SWEET SWEET~~




6 則留言:

  1. 我想問有冇得訂E個蛋糕呀? 幾錢? THANKS
    [版主回覆04/16/2012 22:21:35]多謝你的到訪和支持,但暫時不會接蛋糕order,專注工作,請見諒!

    回覆刪除
  2. 想訂一個兩磅的小雲蛋糕ok ma 7/7取
    [版主回覆07/03/2012 11:19:41]多謝支持~ 但暫不接order了

    回覆刪除
  3. 你好啊, 請問我想訂這個小雲蛋糕 8/2取, 可以嗎? thanks
    [版主回覆01/18/2013 09:41:04]不好意思,暫不再接蛋糕order了,感謝你的支持!

    回覆刪除
  4. 請問接order嘛?

    回覆刪除
  5. 好懷念妳整既 又靚又新鮮既 Rilakkuma 蛋糕~ Happy Easter :)

    回覆刪除
  6. 請問小雲臉上的膚色是什麼色素溝出來的?謝謝?
    [PENNY ZOE SWEET回覆05/27/2013 12:57:49]哈哈! ok! Thank you!
    [版主回覆05/27/2013 09:33:55]肉色可以試吓用 "少少橙色+少少少粉紅色" 溝出來啦~

    回覆刪除