2012年2月25日 星期六

彩繪蛋糕卷 [下集] (附圖食譜做法)

---> 先來看[上集],上回講到...



< 內餡材料 > :



  1. 甜忌廉 ---------- 50g
  2. 鮮果切粒 ------- 適量
  3. 飲用水(注入噴水壺內) ------- 適量

<
做法 > : 捲蛋糕

 


1)   蛋糕出爐,蛋糕面蓋上張牛油紙,連焗盤反轉放在網架上,再拿走焗盤。

2)   立即將表面的焗盤牛油紙慢慢小心撕下,再蓋回上蛋糕上(防止蛋糕太乾令卷時龜裂),待散熱冷卻15分鐘。






3)   把甜忌廉打起呈尖角備用。

4)   蛋糕微暖後,拿走焗盤牛油紙,放上新的牛油紙,反轉(圖案向下),為方便捲起,在蛋糕兩端斜切去小許蛋糕,再在蛋糕面每隔約一吋切一刀痕的平行線(不要切得太深切斷呀!)
(***下面圖是切平行線,另一D是個鐵架印在蛋糕上的痕跡來的,不是切成正方形呀...***)




5)   用噴水壺在蛋糕表面曬上少少水令其濕潤。

6)   均勻在蛋糕表面搽上打起的甜忌廉,放上鮮果(近自己的位置),把蛋糕捲好(圖案在遠的位置),像捲糖紙般把左右扭實包好,放入雪櫃1小時完成。









參考書本 :  by Junko


14 則留言:

  1. 好靚呢! 依家潮濕天咩都唔係好整得呢! 慘!
    [版主回覆02/25/2012 22:49:48]係呀... 我最唔鍾意潮濕的春天... >_< 快d過啦~~

    回覆刪除
  2. 有藝術性及耐性 才可做出的!
    [版主回覆02/27/2012 12:06:25]多謝周公,過獎了,你做的美味食品更有功夫和耐性呢!要向你多多學習~

    回覆刪除
  3. 殷師奶 HeBi Yuen2012年2月27日 晚上11:39

    靚到唔捨得食....想睇多幾日先食
    [版主回覆03/13/2012 12:19:58]睇多幾日先食應該都ok唔會肚痛嘅~ 哈哈!
    我其實想將內餡的忌廉改用其他東東,令佢可以keep耐d架,不過未想到放什麼較ok...

    回覆刪除
  4. 好靚~!
    [版主回覆03/13/2012 12:15:57]歡迎光臨!多謝讚賞~ =)

    回覆刪除
  5. 請問嗰張係咪膠紙嚟架??幾時放上??
    [版主回覆03/16/2012 10:01:40]是不是指卷好之後包著的那張紙? 是保鮮紙呀,我張牛油紙太短所以左右兩邊扭唔到,所以加咗張保鮮紙包囉... =p

    回覆刪除
  6. 要把圖捲起來在正中間..是否圖要在背後下方呢!這樣捲起來才會在中間嗎??
    [版主回覆03/26/2012 18:52:55]因為我的焗盤是長方形,所以我張圖是在靠上方的,再由自己身邊捲出去呀。

    回覆刪除
  7. 多謝分享!每個作品都好靚,靚到唔捨得食。
    [版主回覆04/02/2012 18:11:35]多謝龔太到訪~
    唯有睇多幾眼先食囉~ 哈哈~
    [版主回覆04/02/2012 18:11:11]多謝龔太到訪~
    唯有睇多幾眼先食囉~ 哈哈~

    回覆刪除
  8. 跟你個方法整左一次...可能我爐溫太熱...個底燶晒! >.<
    [版主回覆05/21/2012 09:18:06]咁慘?! 我用170度焗14分鐘呀~

    回覆刪除
  9. 你捲得好靚呀, 我成日都衰係卷果到!
    [版主回覆05/31/2012 10:18:01]其實我都衰過好多次... 係呢次成功d咋~

    回覆刪除
  10. 你整的卷蛋好靚啊...請問將卷蛋卷圓時,將牛油紙會唔會痴左D圖案出黎GA, 是否要在牛油紙上搽牛油GA, 仲有有咩方法可以令個卷蛋卷唔烈開呢? 請指教
    [版主回覆07/16/2012 12:10:16]hihi~ 多謝呀~ [上集]有提到要先在牛油紙上掃上菜油架~ 唔想咁易裂開就要令蛋糕唔好太乾,出爐後用牛油紙蓋著待涼,會好d架。

    回覆刪除
  11. 你好, 今日跟你食譜做左2次, 但個蛋卷焗出來個面都係唔係海綿蛋糕, 好似有層油係面咁(但底部就無問題, 係唔係我搽太多菜油?請指教.
    [Jo回覆09/03/2012 11:21:55]明白, 多謝指教, 下次再努力
    [版主回覆09/03/2012 11:20:02]我都係將蛋白打起的,再伴入麵糊內,但不要攪太耐,因為如果攪到空氣走晒,那蛋糕便會很實無彈性喇。
    [Jo回覆09/03/2012 11:02:20]我估計係我蛋法蛋有問題, 所以令到成個蛋糕片都發唔起咁, 但又唔知邊度出錯, 因為打蛋白我係打到個盤倒轉個蛋白都無下落, 至於菜油和麵粉漿我估應該有混合因我用打蛋器打.
    [版主回覆09/03/2012 09:43:30]Hi, 你好~ 盤底的牛油紙只需輕輕薄薄掃少少,同埋,菜油和麵粉漿有沒有混合好呢?

    回覆刪除
  12. 你好~我想問 焗蛋糕 是用 上火/下火/還是 上下火??
    焗圖案又是有 上火/下火/還是 上下火??
    另外 我發現 草圖的 HELLO KITTY 是在左邊..請問要怎樣預位 令圖案卷後置中呢?
    因為我想弄 布甸狗><
    [澄回覆09/17/2012 23:51:21]感謝你^^
    [版主回覆09/17/2012 14:15:14]Hi 你好吖~
    我是用「上下火」的,圖案我是放在一邊,不放中間,卷起後圖案便會在較中央了。

    回覆刪除
  13. 請問從那一途徑可取這個圖案?

    回覆刪除