2012年2月8日 星期三

自制棉花糖翻糖 Marshmallow Fondant DIY (附圖做法)


來跟你分享一下,
我的每個造型牛油蛋糕,外層包著的東東是什麼來呢??
就是我親手搓出來的棉花糖翻糖了!
包保甜到你傻~~ XD
香港最近天氣潮濕,真的不太適合做翻糖呀,
前天做了一個,放了一陣子就變得濕淋淋的黏黏手的... 不太開心 >.<

< 材料 > : (1) 棉花糖 -------- 50g
(2) 糖霜 ----------- 100g (過篩)
(3) 水 -------------- 1茶匙
(4) 固體菜油 ----- 適量
(5) 色膏 ----------- 適量 (如有需要)


< 做法 > :

(1) 糖霜過篩備用﹔棉花糖我是買老牌子(平時BBQ用)白色大大粒的,再剪成細粒,棉花糖的碗(入微波爐用)要掃一層固體菜油,才放棉花糖。




(2) 棉花糖上灑上水



(3) 放入微波爐每次叮10-20秒,每次拿出來攪拌一下,約做3次,視乎份量,唔好貪心,小心碗內不要放太多棉花糖呀,否則,棉花糖膨脹流晒出黎你有排抹啦!



(4) 在枱上放上部份糖霜,再倒下溶了的棉花糖,想舊嘢有d色水可以加幾滴色膏,今次我做了橙黃色,搓呀搓,覺得黏手就落埋餘下的糖霜




(5) 搓勻用保鮮紙包好待用



(6) 可以包牛油蛋糕啦~ 先量度一下要幾大片糖皮, 枱面要灑滿糖霜,用膠木桿碌平合適的SIZE



(7) 將糖皮放上蛋糕上,用工具熨平表面

(8) 再把多餘的糖皮CUT走。



Link for reference:
How to cover a cake in fondant?

12 則留言:

  1. 原來係咁整架, 多謝分享!
    情人節快樂!
    [版主回覆02/14/2012 15:38:09]幸福媽媽~ 情人節快樂呀!
    哈哈!多謝收睇~ 不過我整得唔夠平滑,要多多練習啦!=p

    回覆刪除
  2. thx for sharing , 我都想試整糖皮蛋糕好耐 , 本來打算出去學的,而家可以慳番d學貴喇~yeah
    我用開冰皮整立體蛋糕,方便快捷又好味,不過外表就無糖皮整得咁靚
    [Echo 姐姐回覆02/17/2012 12:34:51]ICIC , LIKE BANANA SO MUCH !好味好味YUMMY YUMMY
    [版主回覆02/15/2012 17:31:47]呢個係香蕉朱古力粒牛油蛋糕囉,其實中間還可以加filling的,不過我無加喇。
    [Echo 姐姐回覆02/15/2012 17:27:50]oic 無忌廉不用雪 ~ 不過亦無其它饀料??
    [版主回覆02/15/2012 16:01:07]糖皮包著的是牛油蛋糕呀,沒有忌廉的呢。
    [Echo 姐姐回覆02/15/2012 14:45:54]南"風"中心7樓"骨子"
    [Echo 姐姐回覆02/15/2012 14:45:26]係將冰皮粉開水即成,,不過唔係道道有得買唔洗蒸既冰皮粉 .暫時係南"風"中心同深圳街既新信興有得賣咋
    糖皮不可放雪櫃的嗎? 那入面的忌廉不怕溶?
    [版主回覆02/14/2012 17:01:42]我想問"開冰皮"是不是買現成冰皮混合粉再加水唔洗蒸就ok呢? 我未試過呀,其實好想試下用來做壽桃蛋糕的皮,因為可以放入雪櫃,而且應該不太甜可以食得唔洗浪費!糖皮太甜喇,西人可能like多d,我就不會吃喇...

    回覆刪除
  3. 你好,我想問糖皮係咪五可以包係D有cream既蛋糕呢?五該!
    [版主回覆03/13/2012 12:53:26]因為試過將糖公仔放在cream上溶了,所以我無用來包忌廉蛋糕啦,而且也不會放入雪櫃,怕d糖遇水就會溶囉... -_-!

    回覆刪除
  4. 你好啊,你可唔可以教我整hello kitty 蛋糕?我想整個比家組個女百日宴用啊
    [版主回覆04/09/2012 13:14:22]多謝你的到訪和支持,但暫時不會接蛋糕order,專注工作,請見諒!

    回覆刪除
  5. 你好!棉花糖係超級市場買個d?有無話邊個牌子好d架?色膏去邊到有得買呀?謝謝!
    [版主回覆04/25/2012 15:55:29]你指焗蛋糕? 定指搓糖皮包蛋糕呢?
    如果無微波爐,我都唔知道喇...未試過其他方法,可能試下煮溶佢,不過火力難控制,怕易燶...
    個蛋糕放幾耐? 呢個問題,如果外國乾燥地方,真係放好耐,我在香港又熱又濕,都係今日做聽日食,或放冷氣地方可控制濕度放耐d。
    [shui回覆04/25/2012 14:45:58]嗯嗯!!整個蛋糕要幾耐時間?若然我無微波爐,咁有無其他方法呀?個蛋糕可以放幾耐架?謝謝你的回答,我實在有很多問題!!^^
    [版主回覆04/25/2012 13:16:05]hi~ 歡迎你到訪!棉花糖係超市買呀,老牌子嗰隻﹔色膏去烘焙公司有的,例如上海街.

    回覆刪除
  6. 你真係好, 會教人整蛋糕, 仲咁清楚. 真係想跟你學下嘢!
    [版主回覆05/31/2012 14:12:46]我邊識教人吖~ 都係上網學的,再將學到的同大家分享交流~ =)

    回覆刪除
  7. 我想問如果無微波爐~仲有無其他方法 ?
    可唔可以就咁加一塊係蛋糕仔再加小小裝飾當CUP CAKE ?

    多謝分享^^
    [版主回覆06/29/2012 17:32:47]無微波爐...我都未試過用其他方法喇...
    可能拎去試吓煮溶佢? 不過要好小心驚易燶呀...
    鋪響cupcake面都可以啦~

    回覆刪除
  8. 小jo 你真係好叻呀!
    我想問係下用來做糖公仔係咪都係用呢個方法?!
    我想試下整俾我個仔呀!
    [HB MaMa回覆07/23/2012 12:50:54]謝謝提點! 大師傅!!
    [版主回覆07/23/2012 10:41:05]做法一樣,手有熱力搓一陣會變軟架啦,如黏手就可以拍dd粟粉
    [HB MaMa回覆07/20/2012 14:17:39]小jo 呀! 又要請教你啦, 希望你唔好嫌我煩啦~
    我剛在烘培店見到有杏仁膏 marzipan, 同糖膏用法係咪一樣?!
    摸上手好似好硬咁o既?! 就咁"猜" 下佢係咪會變軟架?!
    [版主回覆07/16/2012 09:46:48]唔洗客氣啦!加油呀~~
    [HB MaMa回覆07/15/2012 15:43:54]唔該晒呀小jo! 多謝你的tips! 我會俾心機的!
    [版主回覆07/04/2012 17:59:41]整好要放d公仔入防潮箱,因為依家天氣又熱又濕,佢地會頂唔住架~~
    同埋d公仔可以預早一兩星期前整,等佢地有時間乾身,最後先放上蛋糕上裝飾。
    [版主回覆07/04/2012 17:57:09]hihi~~ Catherine, 你仔仔好似8月就1歲啦??
    整糖公仔我係買現成"糖膏"架,有白色,有已調色的,或再買"色膏"自己溝色啦~
    加油呀!!
    你仔仔可以收到媽媽親手做俾自己嘅第一個生日蛋糕,仔仔一定好開心!!

    回覆刪除
  9. 想請問吓固體菜油同色䯧係咩黎!邊到買到呢!
    [版主回覆07/21/2012 07:04:24]hihi~ May,無固體菜油可能轉用無鹽牛油/菜油掃少少都OK,我用的色膏係水溶性食用色素,呢D都可以響烘焙店買,例如二德惠、橘子、風味... (@荃灣南豐中心)

    回覆刪除
  10. 小Jo真係吾該哂!我重想知如果糖皮用吾哂可以留嗎?
    [版主回覆07/21/2012 15:21:23]hi~ May,唔洗客氣啦~ 糖皮我未試過留番再整第二個蛋糕呀,不過你可以試吓用保鮮紙包好放入雪櫃,用時放回室溫,太乾就加少少水放入微波爐丁幾秒令佢軟番身(*** 不過呢招我未試過架 ***)

    回覆刪除
  11. 我都試過用綿花糖自己做糖皮, 但不知為什麼, 放入雪柜一晚, 第二天拿出來, 搓極都黐立立, 已加了很多糖霜啦, 我做了些玫瑰花放在蛋糕面, 再放入雪柜, 花面就不停出水, 就是你所說的受潮嗎, 你做的公仔真今人嘆為觀止呢!
    [版主回覆10/08/2012 11:35:57]我唔會放糖皮入雪櫃架,每次都是搓好就即刻用來包蛋糕,因為都係怕之後唔夠軟身又會濕立立,包好的蛋糕就會開住冷氣機俾佢嘆冷氣~ 如果放入雪櫃再拎出黎一定有水氣啦...

    回覆刪除
  12. 多謝分享!我看人家用好多材料!妳的簡單好多!
    [版主回覆12/17/2012 16:33:38]哈哈~ 我都係上網參考其他朋友的食譜分享啦~ 同埋我覺得最好搓完即刻包~

    回覆刪除