2012年4月12日 星期四

新西蘭.南島自駕遊之旅拜拜~

紐西蘭南島自駕遊 Day 1311 Mar 2012 (Sat) @ Christchurch 基督城
時間過得真係快...
又係時候講拜拜~


今早離開 Tekapo Lake 返到 Christchurch,
因為下午4:30先還車,所以到 Christchurch 走走,
可惜原本美麗繁華熱鬧的基督城,經過了兩次大地震後,
只剩下一片頹垣敗瓦,慘不忍睹,
市中心的路全關閉,
不能進入,所以我們沒有到過景點,也感覺一定是破壞嚴重...
周圍一片寧靜,建築物有待維修重建,
希望人和物可以慢慢康復過來,得到重生吧!


來到了 Hagley Park 和 Botanic Gardens 走一趟





Avon River 圍繞了整個 Botanic Gardens




花園大得很呢,花花樹樹生長繁茂~~










無意之中發現公園內有一個位置,生滿了很多樹葉,圍繞著很大的地方,
看似有一個洞的入口,見有人進出影相,
我們也好奇的鑽進去看看有什麼東東啦~


嘩~~~ 吓~~~ 呀~~~ 噢~~~ ( 張開大口叫著 @O@ )
原來是一棵樹!
一棵很大很大很多粗壯枝節的大大大樹呀!


這棵大樹變成了小朋友的大玩具呢~~
爬上爬落,真係玩得太開心,是天然的公園遊樂設施~~


大自然實在太奇妙了!令我頓時走進了童話世界之中~~


我都忍唔住要扮小朋友玩埋一份啦~~ 好玩呀~~




之後來到了呢到 - Mona Vale




可以坐船仔遊 Avon River 的~




很大的一個荷花池~~ 葉子繁密得佈滿整個池面~~




13天的紐西蘭南島之旅就這樣圓滿結束!感謝一切尚算順利,旅程也很開心難忘呢~

4 則留言:

  1. 你好, 我是路過的
    我5月會去NZ 南島, 想問下CHC 係咪無咩地方可以去?
    我原本都係打算帶阿仔去 Hagley Park 和 Botanic Gardens 行下
    CHC 留一天夠未?
    [版主回覆04/18/2012 14:27:11]hihi~ 你好吖~
    基督城 town centre 的路全closed 呀,
    大教堂、回憶橋、美術館、山頂纜車等等都無得去...
    我覺得一天就夠了,我也只到了公園,
    記得帶仔仔去公園的「童話之大樹」玩啦~~~~

    回覆刪除
  2. 唔該晒小Jo!
    好可惜呀, 教堂art center 我都好想去...
    棵樹好正呀! 我阿仔只有8個月大, 未識爬, 唯有我呢個阿媽爬住先啦~ XDD

    回覆刪除
  3. 唔好意思仲有野想問
    你去那時是3月, 什麼天氣?
    要著羽絨咁凍?
    [HB MaMa回覆04/19/2012 11:29:20]明白晒~ thanks~
    我五月尾先去, 睇怕都唔會點熱LU~
    [版主回覆04/19/2012 11:05:05]雖然是夏天尾,但感覺紐西蘭是一日四季,早晚較冷,十幾度,無太陽時我會覺得幾凍架,而且大風,有太陽無風時又熱,所以我長短衫都有帶去以防萬一啦。依家溫度應該更低了。
    可參考 http://www.metservice.com/national/index

    回覆刪除
  4. 想問你邊間公司租車?約幾錢1 日 (已包保險)?

    回覆刪除