2012年7月21日 星期六

Keroro 軍曹忌廉蛋糕 - 發福肥仔版~ ^o^


可能 Keroro 響地球好食好住啦~

變咗呢個肥仔樣~~ XD





挑戰了共11小時多... ^o^"

點解做型朱古力都仲係咁難控制得好呢?!

Help~~ 問題仍未解決...

但今次總算又俾我過到關啦~ =P






影吓側身~





今次我手字都算寫得唔錯~ 真係唔係次次做得好... ^_^





睇吓佢個天靈蓋啦~ =p




我做唔到佢個招牌 salute 敬禮 pose 呀... >_<

唯有整個叉腰招積 look 俾佢啦! (~^ v ^~)



 

12 則留言:

  1. 你開始接返order ??
    [版主回覆07/21/2012 15:27:42]hihi~ Zoe,好嗎?
    蛋糕係之前幫同事和朋友做的呀,但我估現在暫時要停工先,因為昨天得知家人身體有事,會留更多時間照顧家人,其他事暫不理會了。

    回覆刪除
  2. 肥咗仲好靚仔d啦~~

    回覆刪除
  3. 叉腰look好神氣呢!

    回覆刪除
  4. 11小時, 好勁呀!

    回覆刪除
  5. 唔係肥仔吖, 因為側身睇都無肚腩

    回覆刪除
  6. 你做的立體蛋糕都好靚呀!
    [版主回覆08/01/2012 14:06:37]多謝,過獎了~

    回覆刪除
  7. 呢個蛋糕造得好靚呀
    [版主回覆08/20/2012 09:40:10]多謝小廸嘅讚賞鼓勵~

    回覆刪除
  8. 想請問你係邊度學整立體蛋糕:)?好欣賞你每個蛋糕都咁用心去整作,非常佩服你
    [版主回覆09/20/2012 09:19:41]過獎了...
    我學蛋糕已經是2年多前的事了...
    你試吓上網找找啦,依家教整蛋糕的店多的是... 應該不難找到。

    回覆刪除
  9. 你好! 你d花唧得好靚呀! 請問你係唔係用甜忌廉架? 駛唔駛加其它野呢? 我試過唧左一陣d忌廉已經開始溶啦..你嗰d好挺身, 就算我嗰d未溶都無你嗰d咁靚既? 可以指教指教一吓嗎? 謝謝你!
    [Lui回覆10/03/2012 13:05:45]我明白了! 謝謝你啊! ^___^
    [版主回覆10/03/2012 10:19:31]我是用"愛護牌"甜忌廉的,打起就可以用啦。每次放入唧袋的cream不要貪心,放小小用,其他的cream先放入雪櫃,唔夠再refill,因為手有熱力cream好快溶呀!

    回覆刪除
  10. 好令呀
    小jo利害了很多呀
    [版主回覆10/03/2012 10:20:02]hi~ 詩,你過獎喇... =)

    回覆刪除
  11. 你好, 睇了你很多作品, 真是很靚呢! ^O^ 我自己都試過整立體蛋糕, 都是上網找食譜自己再試整, 但總是在吱CREAM上出現問題, 我都是用愛護牌的, 但不知為什麼, 加色後的CREAM, 放入吱袋後會很快溶及出水(最主要是出水問題), 吱出來的CREAM變得唔靚, 睇下面的留言你說要小量咁加入吱袋, 再將未用的放入雪柜, 咁想問, 這個情況會不會要成日換吱袋, 定係因為我用即棄吱袋很薄很易溶出水呢? 你是打好CREAM先加色, 還是加了色先打CREAM呢? 請多多指教呢!
    [版主回覆10/09/2012 10:02:10]我以前試過先加色再打cream,不過就打極都打唔起... 所以我係先打起再加色的啦。希望你下次成功!
    [penny chan回覆10/08/2012 17:45:27]其實我唔係成日有時間整蛋糕, 我都係試過3次整立體蛋糕要將D CREAM 加色, 我覺得無加色既CREAM吱花唔會有出現出水問題, 但加左色既CREAM吱花就出現出水問題, 最初我以為係因為愛護牌唔太適合溝色所以會出水, 但去二X惠問佢又話無問題, 唔關牌子事, 所以我就試下加左色先打CREAM, 不過都係同一問題......>.<, 不過我會再作出嘗試的, 其實我買過一本蛋糕書佢有教打有顏色既CREAM, 又要甜CREAM又要淡CREAM, 仲要加D酒, 真係煩到嘔, 我懶到一直無試佢既方法囉, 經你一講, 我會試下你個方法既, 謝謝你!
    [版主回覆10/08/2012 11:30:54]我都係用普通很薄的3角形膠袋唧袋呀,如果同一隻色我就係用一個唧袋,放少少入去用,用完,先唧晒袋裡面餘下的cream,再放新的cream入去袋,唧cream時間唔中要用紙巾/布抹乾淨唧咀,咁d花紋會清晰d。
    我是先打好cream,都有8~9成,再加色,再打起用的。
    希望d資料對你有用啦~

    回覆刪除