2012年7月13日 星期五

米奇妙妙屋蛋糕 Mickey Mouse Clubhouse Cake



每次做糖公仔,都得蝦子餅相助,一齊分擔,小Jo真係幾幸福架~ =p

今次挑戰的米奇、米妮、糖老鴨、Daisy,最初又是很擔心不知怎樣做好...在較早前的某一個星期六,我們準備了全日做糖公仔和其他糖裝飾,

今次真係好幸運!

因為做落都算幾順利,沒什麼大問題呀~



雖然只係做了「米奇妙妙屋」"佈景版",

對小Jo來說已經很不錯喇~ ^_^





米奇米妮就交俾我啦~~




蝦子餅就幫手做 Donald 和 Daisy~ ^o^

真係唔係賣花讚花香~


蝦子餅做的 Donald仔 超級可愛吖~~~~

真是不捨得送給別人呢... =p





Daisy小姐都好高貴大方呀~~



將 Donald 放在妙妙屋的滑梯旁邊好襯呀~~







影後~

我都好鍾意d花花雲和紅氣球吖!

至於d星星棒,

係最難到小Jo的時候...

因為d鐵線好難屈埋一齊,再平均好似扇咁散開放呀~~ >.<


19 則留言:

  1. 做得好靚呀,如果係我一定唔捨得送俾人喇。
    [版主回覆07/16/2012 10:01:44]為食豬,多謝你~ 我都唔捨得架,唯有影多d相留念啦~

    回覆刪除
  2. 靚靚靚! 真係唔捨得切開食呀!
    [版主回覆07/16/2012 10:03:11]多謝LeeLee~ 好彩我睇唔到手起刀落的一刻~

    回覆刪除
  3. 你做的蛋糕好靚,真係唔捨得食.
    [版主回覆07/16/2012 10:10:16]小魚,多謝你吖~ 我自己都係一定唔捨得食!!

    回覆刪除
  4. 好靚呀~~ 點會捨得食呀??
    [版主回覆07/16/2012 10:05:27]多謝吖~ 我唔捨得自己食架,人地食我ok~ 不過就唔想睇住佢俾人分c囉~

    回覆刪除
  5. 真係super 靚呀!!!
    我成日睇你D 蛋糕款式, 偷"橋"中!! XP
    [版主回覆07/16/2012 14:04:48]多謝呀~ 我都成日參考人地d靚靚蛋糕架~

    回覆刪除
  6. 果蛋糕好靚, 其實塊皮有幾多人會食??
    [Charlie ma回覆07/17/2012 17:03:10]就係知好甜, 上次我整果玫瑰花蛋糕, 塊皮都食唔落
    [版主回覆07/17/2012 16:41:39]多謝呀~
    個個人口味都唔同喎~
    我自己就唔太食呢d甜野囉,如果係朱古力就另計~ 嘻嘻~

    回覆刪除
  7. 請問DE 裝飾要用咩痴係蛋糕上面 ? 唔知你明唔明我講咩~HAHA
    [lao回覆08/01/2012 17:32:13]唔係做糖花裝飾~
    當cream 咁食~我見YOUTUBE 咁教毫試~
    試左真係好甜
    [版主回覆08/01/2012 17:31:44]cupcake topping 可以用 buttercream frosting / cream cheese / 其他 都無易溶,但我就無整喇。
    [版主回覆08/01/2012 17:27:28]你意思係用icing sugar做糖花裝飾?
    我之前係用上面個蛋白糖霜打起之後,再加入幾滴色膏調色的,可能你加咗果醬令icing太"希"所以唔乾唔變硬喇。
    [lao回覆08/01/2012 17:14:41]THANKS^^

    仲有我想多口問~
    CUPCAKE 我就咁唧花係上面~用250Gicing sugar +小小VANILLA 汁+1/3 士多啤梨果醬~打成好似CREAM 咁唧上去~好甜>.<
    有無咩改良既方法/ 其他 MENU ?

    仲有一定放冷氣先 keep 到個 de 花~室溫就溶溶地~
    有咩方法可以令佢硬小小?
    [版主回覆07/25/2012 17:21:46]hi~ 你好,可以用icing sugar 蛋白糖霜,參考: (蛋白14g + 已篩糖霜80g)用打蛋器打勻幾分鐘,再加幾滴檸檬汁快打勻,放入唧袋,用濕布包著袋口防乾硬。

    回覆刪除
  8. 係吁咪一定要加幾滴檸檬汁,D公仔用咩整,唔該
    [版主回覆07/30/2012 09:58:31]hi~ 你好,
    加幾滴檸檬汁或白醋都得,作用是令蛋白糖霜接觸到空氣快d變乾硬。
    糖公仔我用糖膏做的。
    唔洗客氣~

    回覆刪除
  9. 你好呀,你整的立體蛋糕真係好靚,難唔難整,糖膏自己整定買現成?糖皮入面係咪只可以用忌廉蛋糕,可唔可以整芝士,moss餡?唔好意思太多問題
    [版主回覆08/07/2012 14:39:28]包蛋糕的棉花糖翻糖可參考 : http://blog.yahoo.com/siu-jo/articles/566352
    而整糖公仔的糖膏是買現成的再加色膏調色;
    蛋糕是牛油蛋糕, 我估如做紐約芝士蛋糕都可以, 因為較硬身可承受糖公仔重量。

    回覆刪除
  10. 翻糖同糖膏係兩樣野?但如果紐約芝士蛋糕做抵,蛋糕同翻點樣黏在一起
    [版主回覆08/07/2012 16:20:23]可在蛋糕表面塗上buttercream / cream cheese / 朱古力醬 / 果醬 等等。

    回覆刪除
  11. 翻糖=糖膏嘛?翻糖做好係咪要即時鋪上蛋糕,整好可以放幾耐架?
    [版主回覆08/13/2012 12:08:19]我每次都是即做即包的,通常明天吃,我會今天做啦,都唔想放太耐。

    回覆刪除
  12. 其實糖膏可唔可以自己整?翻糖=糖膏?
    [版主回覆08/16/2012 09:40:45]我唔識整糖膏呀,所以買現成,我見包裝袋寫成份是澱粉+糖霜

    回覆刪除
  13. 另外想問你啲花花cutter係邊度買
    [版主回覆08/16/2012 09:41:07]我的是在荃灣南豐中心的烘焙店買,不過其他烘焙店應該都買到。

    回覆刪除
  14. 很色彩嫔繽紛的蛋糕,最喜歡米奇老鼠哩!
    [版主回覆09/11/2012 09:35:25]多謝秋葉阿姨~
    多d色彩睇到人都開心d啦~

    回覆刪除
  15. 比美出面的大師傅!
    [版主回覆10/08/2012 11:23:32]真係唔敢當喇...

    回覆刪除
  16. 你好呀, 我睇晒你成個blog, 你整o既立體蛋糕全部都真係好靚, 手工好精緻呀! 我都想學你整一個兩層蛋糕送俾我o既契女, 請問蛋糕o既包裝紙盒同底座可以o係邊度買呢? 會唔會好貴? 因為我見多蛋糕材料店賣o既盒個盒身都係好矮.
    [Doki回覆11/29/2012 14:37:11]你好聰明呀, 諗到自己做盒, thank you :)
    [版主回覆11/29/2012 14:19:07]你好!我的蛋糕底是用3/4吋發泡膠板cut出來的(在文具店買),表面再鋪上糖膏(塗上朱古力醬/果醬貼上),盒是在烘焙店買14吋的蛋糕盒2個,上下合體出來的,再用絲帶綁上。

    回覆刪除
  17. 你整D蛋糕好好好靚
    [版主回覆12/06/2012 16:50:41] 多謝呀~
    俾你搞到我好開心添~

    回覆刪除
  18. 你整d蛋糕又靚又正。我想問下個米奇是否成個都是用糖膏整架?
    [版主回覆01/03/2013 17:22:51]其實都係分開頭身手腳等幾部份整,再砌埋啦,咁樣感覺簡單dd
    [sin ting回覆01/03/2013 12:58:36]小jo,你會唔會開一個post教大家點樣砌一隻公仔出黎呀。期待中;-)
    [版主回覆12/31/2012 09:39:44]多謝你俾面呀~
    係呀,米奇、米妮、donald、daisy全部都係用糖膏整架~

    回覆刪除
  19. 請問是否賣的? 我想造一個, 請幾錢?
    [版主回覆05/23/2013 17:41:43]唔好意思,暫時已經無賣喇,多謝你支持.

    回覆刪除