2010年8月20日 星期五

DIY靚靚皮革證件套~ 叫我點捨得用呢~


可以自己親手做皮革證件套,真係好玩又好有滿足感架!


今次5個朋友仔一齊包堂玩,比上一次真係開心好多呢!


好似開Party咁正~ 


昨晚上完一堂,今晚再上埋第二堂,好期待我個皮革小包呀!



先用銀筆跟紙樣畫出證件套線條,分前面和後面,證件套可以做打橫OR打直。



用cutter剪出黎原來都要幾大力架喎~



我用d模打咗d花紋上我個證件套,仲印埋自己個名上去添~ 咁就獨一無二啦!



要先用呢個菱角叉型工具打d孔,咁之後先容易縫線囉。



終於都到咗最花時間嘅步驟喇,就係縫合。(一定要好小心,我唔想縫錯啦~)



Yeah~~~ 縫好啦!!



開個窿加埋絛掛頸繩就大功告成啦!!



咁開心完成自己嘅證件套,緊係要一齊影張大合照啦~



沒有留言:

張貼留言