2011年6月14日 星期二

大擦一餐@諾富特酒店dinner buffet

因為一張coupon,阿爸阿媽就話去諾富特酒店(The SQUARE)試試 dinner buffet。
雖然之前我上openrice睇過,感覺食物一般,至勁就是有4款Haagen-Dazs雪糕~
無所謂,既然兩老喜歡,就當是慶祝端午節+父親節,全家去試試啦~
呢晚,全場full晒。





凍盤重點出擊,就是聖子及長腳蟹!聖子太辣...長腳蟹亦鹹了一點...
刺身得三文魚和另一款魚(我唔知佢叫咩名)






田螺完全沒有味道的...









不吃多春魚的我,覺得這個炸多春魚幾好味~




甜品時間到啦~




我本來目標是吃8杯雪糕,可惜最後只吃得5杯...
味道有雲尼拿、朱古力、士多啤梨、忌廉曲奇。





8:30 會有即煮冧酒櫻桃雪糕,我都無錯過啦!



$198 + 1 算是可以接受,buffet不能時常吃,始終對肚子不好,也對食物不好。
大家要珍惜食物呀!

3 則留言:

  1. 我今個星期五都會去幫襯,就係食 Haagen-Dazs 雪糕、坐佢兩、三粒鍾都抵啦!
    [版主回覆06/14/2011 14:01:00]我都係重點出擊食Haagen-Dazs雪糕,你要加油啦~~ 哈哈!

    回覆刪除
  2. 五杯雪糕 ~ 係講緊成家食定你一個人食?
    嘩! 如果你一個人食到五杯雪糕, 要俾個"勁"字你!
    講開雪糕, 我以前(未結婚前)都有樣經典, 就係星期日睡到晏一晏, 一起身就走去雪櫃度拎雪糕來食. 到而家我阿哥都成日"吋"我話雪糕係我的早餐.
    [版主回覆06/16/2011 14:50:00]咁緊係一個人食5杯啦~
    雪糕做早餐咁正!wakakaka~

    回覆刪除
  3. 我昨天去了,真的好失望!!!

    回覆刪除