2011年6月20日 星期一

生日lunch buffet @ 朗豪坊The Place

哈哈~ 生日又是吃吃吃~
唯有暫時催眠一下自己啦!
"什麼都不要想...什麼都不要想... 字典裡是沒有「肥」字的..."





先來吃刺身,有三文魚、吞拿魚、八爪魚和另一款魚,
再來壽司小吃,芝士三文魚壽司幾好味道~ 還吃了鰻魚壽司,
凍蕃茄不知用了什麼醬,味道有點古怪...
腐皮沙律甜甜的都ok~






雖然有生蠔,可是我接受不了那口感和味道呢...
唉,不能用來作回本之用!
凍蟹腳無咩肉食,反而浪費時間,所以放棄了。





我覺得羊架幾正幾好味~
還有咖哩蟹,我見有人拿了3大隻蟹鉗呀!
看來比凍蟹更更更好~ 可惜我沒有吃...


還有即煮粥和意粉,肚子可沒有位再試呢~




甜品櫃很吸引~ 是我主力出擊的目標!但我已經很飽,試唔晒...




雪糕好像是movenpick,
有4款味道,雲呢拿籽、朱古力、士多啤梨和楓糖合桃,我覺得朱古力最好味~

有人服侍唔需要自己"不"架。


有一口一粒小小雪米糍,味道有荔枝、蜜桃、黑芝麻、香芋、芒果,不錯,皮也很薄。


 


沒有留言:

張貼留言