2012年5月28日 星期一

Baby Rabbit 100 Days Cake 兔BB百日宴蛋糕~





今個週末,
小Jo應承了同事幫她做蛋糕,
因為她的BB女出世100日啦~~ 恭喜恭喜!




為了預備這百日宴蛋糕
上星期抽時間和蝦子餅做糖公仔。


<>。<>。<>。<>。<>。<>。<>。<>。<>。<>。<>。<>。<>。<>


問了同事意見,想整兔公仔呀~
因為同事有養寵物的,
就是兔仔啦~


所以想蛋糕上有她的寵物兔 - 叫"奶茶" ,黑白色的~
好啦~ 呢個重任就交俾蝦子餅負責!


我就負責做扮兔仔的BB女啦~ 哈哈~



BB女有" "奶茶" 陪住玩~
還有一大支奶飲添~ 真開心~~



希望小兔BB快高長大,健康快樂,精靈活潑啦~~ 







17 則留言:

  1. 超可愛呀 + 靚到爆!
    [版主回覆05/28/2012 14:24:57]過獎啦... 多謝呀~

    回覆刪除

  2. [版主回覆05/30/2012 09:57:54] 多謝菲仔掌聲~

    回覆刪除
  3. 实在太可愛,不忍破壞它
    [版主回覆05/31/2012 10:45:40]我自己就唔捨得切啦,好彩睇唔到呢個場面~
    但有影多幾張靚相先送佢出門囉~ haha

    回覆刪除
  4. 殷師奶 HeBi Yuen2012年6月1日 凌晨1:19

    好靚~~唔捨得切呀
    [版主回覆06/01/2012 09:10:05]我都唔敢睇"手起刀落"嘅場面呀~

    回覆刪除
  5. 靚到爆晒燈!
    [版主回覆06/01/2012 16:02:28]不敢當... 多謝咁俾面呀~

    回覆刪除
  6. 好靚…好靚
    [版主回覆06/04/2012 09:18:53]多謝Mabel掌聲鼓勵~

    回覆刪除
  7. 小Jo, 有興趣知道汽球上個幾條線係........鐵線?
    [版主回覆06/11/2012 10:57:10]是在文具店買的鐵線呀,我都想知有咩更好的代替品呢...^_^?

    回覆刪除
  8. hihi...你好,我係路過架, 你D CAKE好靚呀.
    我因為想訂3D CAKE, 所以四圍SEARCH下, 我想問糖皮個D CAKE, 個樣好靚, 但個皮係咪多數唔會食? 咁會唔會gi cream個d cake好食d呢?
    [Sarah回覆06/21/2012 18:32:54]堂突地問下, 8月會接ORDER MA? 囡囡一歲生日, 好想ORDER個靚CAKE. 不過都係問下JA.
    BTW, 你蝦子餅會一齊整真係SWEET啦
    [Sarah回覆06/20/2012 15:06:32]唔該晒, 咁我信你, 因為你識整蛋糕, 對食都一定有要求.
    [版主回覆06/20/2012 14:18:34]hihi~ Sarah,歡迎你到訪!
    多謝呀~ 過獎啦...
    鍾唔鍾意食好睇自己口味嘅~ 個糖皮係用棉花糖+糖霜做的,食得架~
    如果你問我,我個人較喜歡食唧cream蛋糕呢~

    回覆刪除
  9. 你好,我想訂一個百日宴蛋糕,十一月要,你有時間嗎??
    [版主回覆09/10/2012 09:48:13]hi~ 你好,不好意思,暫不再接蛋糕,請見諒。

    回覆刪除
  10. 妳既蛋糕好靚呀 睇見令人好開心呀 希望妳會繼續分享
    [版主回覆09/10/2012 09:49:15]多謝你!過獎喇~

    回覆刪除
  11. 你好呀, 可否訂制一個3d蛋糕呀?
    [版主回覆10/09/2012 11:58:47]hi,你好~ 不好意思呀,暫不再接蛋糕,請見諒。

    回覆刪除
  12. 你好呀, 可否訂制一個3d蛋糕呀
    [版主回覆12/10/2012 14:13:29]hi 你好~ 多謝你的支持,但不好意思,暫不再接蛋糕,請見諒。

    回覆刪除
  13. Hello!請問你2月會有時間做百日宴cake嗎?
    [版主回覆01/29/2013 16:54:22]hi 你好~ 多謝你的支持,但不好意思,暫不再接蛋糕,請見諒。

    回覆刪除
  14. 請問2磅幾錢?
    breadlo1985@yahoo.com hk
    thx
    [版主回覆03/04/2013 10:44:53]hi 你好~ 多謝你的支持,但不好意思,暫不再接蛋糕,請見諒。

    回覆刪除
  15. Hello!請問你6月會有時間做百日宴cake嗎?
    [版主回覆05/08/2013 09:34:02]hi 你好~ 多謝你的支持,但不好意思,暫不接蛋糕,請見諒。

    回覆刪除
  16. HIIH你好
    我囡囡 9月4日百日宴
    請問是否不接蛋糕了??
    [版主回覆07/25/2013 14:10:43]真係唔好意思呀,我暫時都無時間再整蛋糕了,多謝你支持!

    回覆刪除
  17. 你好,你做的蛋糕真靚, 唔再做就太浪費了, 可以幫我BB做個100天生日蛋糕嗎? 10月27日用的, 希望有你好消息, ivychan6489@yahoo.com.hk

    回覆刪除