2012年5月30日 星期三

麵包機 - 紅莓提子包 [湯種法] Cranberry & Raisin Bread (附食譜)

上星期六無咩世藝,上下午共做了兩次麵包打發一下時間,
而且晚上會回娘家晚飯,所以要做多d包包帶回家啦!=D



本來相機已放在身邊,但過程一直唔記得影相...一.一!
唯有等出爐影啦~






麵包機 - 紅莓提子包 [湯種法] Cranberry & Raisin Bread



[ 湯種材料 ] : 1. 高筋粉 ----- 15克
2. 水 ----- 75 毫升



[ 湯種做法 ] :


1. 把高筋粉放入水中拌勻,用中慢火煮。須邊煮邊攪動,切勿黏底,直至成糊狀。搞拌時,可見到一條條明顯的紋路。

2. 離火,倒進一碗中。用保鮮膜緊貼湯種表面蓋好,放涼至室溫後,即可使用。 或放入雪櫃下次使用。









[ 麵包材料 ] :


1. 高筋粉 ----- 200 克
2. 糖 ----- 32 克
3. 鹽 ----- 3 克
4. 全蛋液 ----- 32 克
5. 奶粉 ----- 4克 (增加香味,可不加)
6. 牛奶 (微暖) ----- 72毫升
7. 湯種 (做法參考上食譜) ----- 68 克
8. 乾酵母 (Dry Yeast) ----- 3至4克
9. 牛油 (置室溫放軟) ----- 17克 (待麵糰成團後,才加入)
10. 提子乾 (可隨意增減) ----- 30克
11. 紅莓乾 (可隨意增減) ----- 30克
12. 櫻桃蘭姆酒 / 蘭姆酒 (Rum) ----- 1湯匙





[ 麵包做法 ] :


1. 前一晚把紅莓乾、提子乾和蘭姆酒拌勻。蓋好置室溫中,待用。

2. 把所有材料(除牛油外)依次倒進麵包機(先放濕的材料,然後才放乾的材料):牛奶,蛋,湯種,鹽,糖,奶粉,高筋粉,最後放酵母。在麵粉中央撥開一小洞,把酵母放進去。(不要接觸到鹽呀!)

3. 小Jo選擇麵包機的 "DOUGH" 功能,材料攪拌至成一麵團,就放進軟牛油,繼續攪拌。

4. 1:30小時後,麵包機完成任務停機了,即第一次發酵完畢,取出麵團,放在清潔的枱面上,灑點高筋粉。

5. 用手按壓麵團,擠出空氣。切割成6等份(我的份量約每個70克),滾圓,收口朝下。用保鮮膜蓋著,靜置15分鐘。

6. 用手壓扁小麵團,用木棍壓成橢圓形,再平均放上紅莓乾和提子乾,輕輕按下。把長的一邊捲向中心,輕壓。再捲下,緊壓收口,收口朝下。放在鋪了不沾布/牛油紙的焗盤上。再把其餘小麵團捲好。蓋上保鮮膜,鋪上濕布進行最後發酵,直至兩倍大,約 45分鐘。

7. 預熱焗爐180度15分鐘。

8. 塗上蛋汁,焗約22分鐘,直至轉金黃色為止。放在鐵架上放涼,即成。





~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~ 。 ~~

之後小Jo還做了紅豆卷方包呢~
用同一食譜,但餡料轉了紅豆蓉,卷入麵團內,帶回娘家給家人分享~~






小Jo其他分享 :


3 則留言:

  1. 我的最愛~~~

    回覆刪除
  2. 嘩..你好勁呀!!我啱啱先買左部麵包機試下咋,想問其實湯/液種有咩分別呀??
    [版主回覆06/01/2012 15:44:50]個初班上10堂架~ 你有興趣可以睇下我 "食‧麵包" 呢個分類,第2、3頁我post晒上堂d包包相,都學咗好多款包,好開心好好玩,我跟個阿sir好好人!學到野!因為由頭到尾都係自己親手由0做起的!

    http://blog.yahoo.com/siu-jo/category/%E9%A3%9F%E2%80%A7%E9%BA%B5%E5%8C%85/page/3?detail
    [Fanny Yip回覆06/01/2012 15:34:13]我之前都報過工聯會整蛋糕d班,可惜開唔成班呀!咁你上過佢d班,真係學到有用d野嗎...??
    好開心識到你呀,以後多多指教啦....
    [版主回覆06/01/2012 15:24:54]我好耐之前係上過工聯會麵包初班,不過d技巧俾番晒阿sir啦...哈哈~~
    d包回室溫後最好放入密實袋/盒啦,咁先可以keep住包裡面d水份,唔會變乾包呀~~
    [Fanny Yip回覆06/01/2012 15:18:43]吓..睇唔出你都係新手喎,我以為你識整麵包都一段時間添,咁你好勁呀!
    [版主回覆06/01/2012 15:05:09]我都係買咗麵包機3星期,液種我未試過呀,湯種就試過呢次,d人話加湯種可以令麵包鬆軟d囉~

    回覆刪除
  3. 我都而家都未摸索到做麵包的要訣!
    [版主回覆06/04/2012 09:37:16]試吓睇書或者上堂學吓先,應該會好d~
    遲d玩多d你就會玩上癮啦~

    回覆刪除