2012年5月24日 星期四

麵包機 - 粟米芝士方包 (附食譜)


2012/05/21

因為公司好多同事都有用麵包機整包包,
所以同事都會搞團購一起買材料的~
今次我試買了最愛之一芝士~~ 重1kg,好大包呀!

新加坡【富特】高溶點芝士粒 (8mm)
Food Tech HR Processed Cheese Diced (8mm)
HK$72



我經過上一次放材料經驗,
太早落粟米和芝士的話,會被葉片攪多幾下好快就會消失...
所以今次不那麼早落啦~ 希望會比較好

把所有材料依次倒進麵包機(先放濕的材料,然後才放乾的材料):
牛奶,蛋,溶牛油,鹽,糖,奶粉,高筋粉,最後放酵母 - 用手指按個洞放依士(不要接觸到鹽呀!)。



< 粟米芝士方包 - 材料 > :高筋麵粉 ----- 188g
溶牛油 ----- 20g
奶 ----- 110g
蛋 ----- 23g
糖 ----- 22g
鹽 ----- 3g
奶粉 ----- 4g
依士(酵母) ----- 3g
粟米粒 ----- 60g
高溶點芝士粒 ----- 40g



放好材料,就可以開機啦~
我揀了"BASIC"+LIGHT,需要時間為2小時53分架~~



攪了20分鐘就停了機做第一次發酵


因為不想粟米粒和高溶點芝士粒攪太耐而消失晒,
我等到第二次攪拌時螢幕餘下2:12才落,
麵包機在2:10停下來再發酵


餘下1小時50分,攪拌已完成,之後會發酵50分鐘,
再焗1小時,不過我怕太燶,於是提早20分鐘便出爐啦~~

即是麵包焗到金黃色,這個份量,麵包機焗 40分鐘 就可以出爐了!
(如果用焗爐,預熱180度後焗25-30分鐘。)

麵包切片後忘記了影相呢... =p
今晚會帶回娘家,希望家人會喜歡啦~~


@.@? 奇怪... 明明好似落咗好多粟米粒和芝士粒啦,
但個包裡面又唔多覺眼... 下次再落多d先~


不過真是很煩惱!!
不明白每次麵包出爐我反轉麵包桶倒包時個包底都整爛晒...

穿了一大個窿呀~~~ 鳴鳴鳴~~~
葉片和一大舊包就會沾在一起留在麵包桶內... 不能連麵包倒出來...

請問有無BLOG友知原因和解決方法呢?? 請多多指教~~ 

 


*************************************************************************************************

2012/05/24 updated :

昨晚嘗試在麵包機最後發酵前(餘下2:10),
拿走麵包桶,再取出麵團,再拿走葉片,
我的麵包機在餘下1:50時會再次攪拌,所以我要留意時間和小心呀!!!

注意!!!
部部麵包機操作都不同,希望你先了解你部麵包機運作才中途拿出麵包桶和麵團來啦。
又或者,
其實我部機仲有個"DOUGH"功能可以做麵團,又有"BAKE"功能可以烤麵包,只是我有點懶沒有分開做。

之後在枱面把麵團按壓成長形,放上粟米粒和芝士粒,
再把麵團卷好,放回麵包桶內發酵和烘烤~




無咗葉片,麵包倒出來時終於可以唔太爛啦~ 得一個小洞,真好呀!雖然多了功夫~



而用手包入餡料的麵包出來效果好過放餡料入機攪呀~~



放了很多芝士和粟米呢~~



好啦~ 唯有以後都先拿走葉片吧~ 唔想再見到爛底包呀!




*************************************************************************************************

2012/06/05 updated :
因為蝦子餅唔太like芝士粒,所以今次加咗粟米+火腿粒啦~~



小Jo其他分享 :


8 則留言:

  1. 整得好靚呀!
    [版主回覆05/23/2012 09:18:47]多謝阿威哥~
    其實係麵包機功勞,我唔洗點郁就有得食啦~

    回覆刪除
  2. 係咪因為提早左20分鐘出爐 未熟所以咁呢? 又或者係太多水份了
    [版主回覆05/24/2012 12:19:43]麵包初班我都玩過呀~~
    可惜依家俾番晒阿Sir,生疏晒呀我... 白上了堂... orz
    希望你玩得開心食得滿足啦!!
    [奇異果回覆05/23/2012 18:55:38]其實我都係估架咋, 我用panasonic的面包機都未試過呢個問題 

    btw, 我都諗住下期上工聯會的面包初班 :)
    [版主回覆05/23/2012 09:17:54]奇異果,多謝你的回應呀~
    我提早出爐因為我個包較小,唔需要焗太耐啦,而水份量我是跟之前工聯會食譜的,可能麵包較軟熟所以倒出來易爛掛,不過我今朝想到另一方法,會試下最後發酵前拿走葉片,再放回麵團入桶內,係就係多咗個步驟,但希望可以解決麵底穿窿嘅問題啦~
    thx thx!! =)

    回覆刪除
  3. 一定要取走葉片, 唔係咪連同一齊發酵羅?!

    好大包芝士呀, 係咪真係唔溶架呢?
    [版主回覆05/23/2012 12:29:32]我部機係連葉片一齊發酵架,說明書無寫要先攞出黎...
    不過我打算下次試下發酵前拿走葉片,我估咁樣個包出爐時應該易倒好多~
    d芝士粒...都好似有溶,唔知係咪攪得太耐呢,可能人手包入去捲埋會好d。

    回覆刪除
  4. 一次比一次靚仔呀!
    [版主回覆05/28/2012 09:32:04]多謝呀~ 希望繼續有進步啦~ =D

    回覆刪除
  5. 試下落料之前搽d 牛油係個葉到
    [Charlie ma回覆06/04/2012 10:30:05]sorry, 我其實係想問你D 芝士粒, 係邊買. 打錯字. HEHE
    我噚日搵到間, 不過$99一包
    [版主回覆06/04/2012 09:28:21]依家我會先拿走葉片才焗呢,暫時都ok嘅。
    我無落芝士粉呀,d芝士粒係同事找供應商再夾埋一起買的,我估citysuper都可能有類似的芝士粒。
    [Charlie ma回覆06/02/2012 22:57:57]唔記得問芝士粉可以係邊買

    回覆刪除
  6. 你好, 我按你的方法去做, 但最後焗出來不能發脹似的, 我用的是惠康買的依士酵母, 我跟你用手指按個洞放依士沒接觸到鹽
    另, 牛奶是否要坐暖, 不能凍的狀態下放進盆中
    煩請回覆, 謝謝你啊
    [版主回覆09/03/2012 09:38:07]凍牛奶我是先在微波爐叮暖的~

    回覆刪除
  7. 您好,
    請問高溶點芝士在那裡有售 ?
    謝謝!
    [版主回覆10/18/2012 12:27:02]其實是很早之前我的同事組團團購的,一盒10 packs,我只知道間公司叫「福基國際工業股份有限公司」(Foodgears Industrial International Ltd.) ,你可以問下啦~
    tel: (852)39995706
    email: salesclerk@foodgears.com.hk
    可以問公司拿報價單

    回覆刪除
  8. 你好!
    看到你的芝士粟米包實在很吸引, 我也剛換了部home made 面包機, 有些問題想請教:
    你說到"在麵包機最後發酵前(餘下2:10)拿起麵團,再拿走葉片",請問需要先按"start/stop"制嗎? 如不按, 它會不會在取起面團時突然攪動而弄傷手呢?
    多謝賜教!
    [版主回覆10/30/2012 09:26:41]其實我d包係星期日整,留來星期一和二做早餐架,會分做4個,唔好焗太耐(我個爐約15-16mins金黃色),怕太硬太乾,出爐放涼後,即放入密實盒/用保鮮紙包好,以保持包內水份。而我是室溫吃的,沒有番叮。
    [idy92689438回覆10/29/2012 15:59:48]唔好意思! 我又有野想問(), 是否自家包包都是不能過夜呢?
    [版主回覆10/29/2012 09:34:18]其實個麵團材料是參考我之前在工聯會學的麵包初班,自己再加減,都只係跟住做啫,邊會勁吖~
    [idy92689438回覆10/27/2012 12:33:44]睇埋你其他食譜, 真係覺得你好勁啊! ^_^
    [版主回覆10/25/2012 09:30:54]其實我依家只用麵包機的"DOUGH"功能做麵團,之後自己包餡再等發酵後放入焗爐焗lu~ 期待你的熱辣辣自家包呀!
    [idy92689438回覆10/24/2012 18:59:59]我部機是和你相中的一樣, 都是"home made"牌啊!
    謝謝你的回覆, 我明白了, 下次成功的話通知你! ^_^
    [版主回覆10/24/2012 16:40:50]你好呀~ 部部麵包機操作都不同,希望你先了解你部麵包機運作才中途拿出麵團來啦。
    又或者,其實我部機仲有個"dough"功能可以做麵團,又有"bake"功能可以烤麵包,只是我有點懶沒有分開做。
    我是沒有按"start/stop"制的,我是先取出麵包桶,再拿出麵團,就算來不及放回麵包桶入麵包機時,麵包機轉動時也不會弄傷。真的要小心和了解清楚自己部麵包機功能呀~

    回覆刪除