2012年6月4日 星期一

麵包機 - 黑糖蘋果提子卷包 Apple & Raisin Bread (附食譜)





見家裡雪櫃還有一個蘋果,於是昨天試用來做麵包啦~
今次將沙糖改為黑糖,再加d提子粒,卷成包包。
今日做了早餐吃,感覺鬆軟呀~~ 可能因為蘋果帶有水份啦,令包包口感再軟熟d~ 哈哈!



麵包機 - 黑糖蘋果提子卷包 Brown Sugar Apple & Raisin Bread





< 麵包材料 > :





  • 高筋粉 ----- 188 克
  • 黑糖 (可隨意增減) ----- 22 克 (呢個份量原來個包係無味道架...不過與蘋果一起吃我都OK,幾清淡~ 下次我要落多d啦~ )
  • 鹽 ----- 3 克
  • 奶粉 ----- 4克 (增加香味,可不加)
  • 全蛋液 ----- 23 克
  • 牛奶(微暖) ----- 100克
  • 溶牛油 ----- 20克
  • 乾酵母 (Dry Yeast) ----- 3克

< 餡料 > :


  • 提子乾 (可隨意增減) ----- 24克
  • 紅蘋果 (可隨意增減) ----- 1個 (去皮去核,切幼粒)
  • 黑糖 (可隨意增減) ----- 20 克
  • 玉桂粉 ----- 1/4茶匙 (增加香味,可不加)

< 麵包做法 > :1.) 把所有材料依次倒進麵包機(先放濕的材料,然後才放乾的材料):牛奶,蛋,牛油,鹽,糖,奶粉,高筋粉,最後放酵母。在麵粉中央撥開一小洞,把酵母放進去。(不要接觸到鹽呀!)

2.) 小Jo選擇麵包機的 "DOUGH" 功能,待材料攪拌至成一麵團。

3.) 1:30小時後,麵包機完成任務停機了,即第一次發酵完畢,取出麵團,放在清潔的枱面上,灑點高筋粉。

4.) 用手按壓麵團,擠出空氣。切割成3等份(我的份量約每份120克),滾圓,收口朝下。用保鮮膜蓋著,靜置15分鐘。



5.) 與此同時,預備蘋果餡料:蘋果切幼粒,加糖和玉桂粉拌勻,備用。 但小Jo發現放了一陣黑糖便溶了...變了蘋果汁黑糖水呀...可能下次不要太早拌勻,或者下次直接灑黑糖在麵團上啦~



6.) 麵團靜置完畢,分別壓扁,用木棍壓成長形,平均灑下適量的蘋果幼粒和提子乾。由上而下捲起,輕壓收口。收口朝下。



7.) 用刀切成2等份,



8.) 放在cupcake焗盤上(或其他形狀焗盤)。



9.) 蓋上保鮮膜,鋪上濕布進行最後發酵,直至兩倍大,約 45分鐘。



10.) 預熱焗爐180度15分鐘。

11.) 塗上蛋汁,焗約23分鐘,直至轉金黃色為止。放在鐵架上放涼,即成。





小Jo其他分享 :

3 則留言:


  1. [版主回覆06/04/2012 14:41:55]

    回覆刪除
  2. 睇到都好想食, Yummy! 我都好鍾意萍果加玉桂嘅味道架, 我無焗爐, 唔知可唔可以放埋入個麵包機度一齊焗呢?
    [版主回覆06/04/2012 14:46:35]其實我蝦子餅唔太like玉桂味,所以無加到架~ 哈哈~
    如果放入我個麵包機焗,我估呢個size應該可以放到4舊。
    而我有個無焗爐同事會分2,3層用錫紙分隔麵包放入機焗架,不過佢話下層d包包焗完會合體,但呢個方法都可以試吓啦~

    回覆刪除
  3. 不如下次試吓將D黑糖鋪在塊麵皮上, 然後再鋪萍果和提子乾才卷, 如果將D黑糖同D萍果一起伴混, D萍果嘅顏色會不太好看架.
    [版主回覆06/05/2012 09:41:40]好吖~ 將D黑糖鋪在塊麵皮上,呢個方法我都想下次試下呀~ 因為唔想d黑糖溶晒,浪費咗咁囉~ =p

    回覆刪除