2011年3月26日 星期六

細妹的生日大餐@Stonegrill

呢個晚上,全家一行 6 人到尖沙咀赫德道 Stonegrill 同細妹慶祝生日

記得好耐之前行過海港城見有呢間分店,不過覺得幾貴唔捨得試,

原來已經摺埋咗啦...

好彩細細妹有新店的 7 折 coupon,咁今次就去試吓啦~




先來吃微暖的包,加點橄欖油&黑醋吃啦~





+$60 可轉 set ,有餐湯 + 沙律 + 餐飲

(不過我覺得無咩特別 ,我地有 3 份餐轉做 set 大家share試吓)




主角出場啦~ 我 order 的 9oz 肉眼扒,

舊石頭唔知幾高溫度呢?

只知個場好快就好大煙啦~




我 Honey order 的 "自選石燒" $288 / 3款,

鴨胸 + 吞拿魚扒 + 牛柳 (遮住咗添~)




炸~炸~炸~ 煎ing




媽媽order的西冷扒




我掛住煎我塊扒,都唔記得影吓細妹同daddy個餐添... 太忙啦~ 哈哈!

我地仲叫咗 2 個小食 : 露荀 & 芝士汁意粉 呢,都無影到呀~

7折後,埋單約 $1500 / 6人

見到兩老都好開心一家人dinner,又可以試新野! 下次再找新地方啦~

沒有留言:

張貼留言