2012年6月23日 星期六

麵包機 - 腸仔交叉包 (附食譜)


上次做了花花形的腸仔包,
今次就試試做十字形交叉包,賣相都唔錯吖~ ^_^



不過其實放工返屋企再整麵包都幾花時間,

前晚7:30返到屋企,再開機整啦,約11點出爐,

再影吓相洗埋野,都成12點先瞓得~
呢日過得太充實啦!! =p







麵包機 - 腸仔交叉包 (附食譜)

份量 : 6個


< 麵包材料 > :



  • 高筋粉 ----- 188 克
  • 糖 ----- 22 克
  • 鹽 ----- 3 克
  • 奶粉 ----- 4克 (增加香味,可不加)
  • 全蛋液 ----- 23 克
  • 牛奶(微暖) ----- 100克
  • 無鹽牛油 ----- 20克 (室溫)
  • 乾酵母 (Dry Yeast) ----- 3克


< 餡料 > :



  • 腸仔 ----- 4條 (小Jo用4條腸仔分做6個包,亦可1包1條改用6條腸仔的~)


< 麵包做法 > :


1.) 把所有材料依次倒進麵包機(先放濕的材料,然後才放乾的材料):牛奶,蛋,鹽,糖,奶粉,高筋粉,最後放酵母。在麵粉中央撥開一小洞,把酵母放進去。(不要接觸到鹽呀!)

2.) 小Jo選擇麵包機的 "DOUGH" 功能,待材料攪拌至成一麵團,再拌入軟牛油攪拌。

3.) 1:30小時後,麵包機完成任務停機了,即第一次發酵完畢,取出麵團,放在清潔的枱面上,灑點高筋粉。
4.) 用手按壓麵團,擠出空氣。切割成4等份 (我的份量約每份89克,分4份因為會包4條腸仔),滾圓,收口朝下。用保鮮膜蓋著,靜置15分鐘。


5.) 各麵團分別搓長,放上腸仔一條,卷起,收口輕壓好。收口朝下。




6.) 用刀將已包入腸仔的麵團切成3段 (每個麵包需要用2段)


7.) 在每段的中間切一刀,但請注意其中一邊不要切斷呀




8.) 切好後打開放在焗盤上,另一段同樣不要切斷,相反方向放在一起呈交叉狀。




9.) 蓋上保鮮膜,鋪上濕布進行最後發酵,直至兩倍大,約 45分鐘。


10.)  其間預熱焗爐180度15分鐘。
11.)  塗上蛋汁,中央加點茄汁和粟米粒點綴一下,焗約22分鐘,直至轉金黃色為止。放在鐵架上放涼,即成。





小Jo個家庭式焗爐唔太大,最多焗得6個包,

而且仲要d包包密質質咁迫埋響一個劏房到~

一餅野咁走出黎~ 合體啦~ 哈哈!




其中三個包中間搽了些茄汁,另外三個灑了點芝士粉,

小Jo我只係試了有茄汁的,又幾好味喎~~







~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~

2012 / 06 / 23 (UPDATED)
這次用同一份量的麵團,分成6小份,包6條腸仔,唔洗咁慳啦~~ =P



因為上次加了茄汁覺得好好味~ 所以今次全部都加啦!^.^



小Jo其他分享 :

14 則留言:

  1. 太花時間啦,我應該攪唔掂~
    [版主回覆06/22/2012 09:48:07]睇落好似好多steps,其實個形狀整落都易架~ 包吓包吓就好快熟手啦~

    回覆刪除
  2. 呢個造型我好鐘意, 我都有部麵包機, 但每次整包包都麻麻地, 下次跟妳方法試一試.
    [版主回覆07/04/2012 11:00:35]都幾簡單,又幾好玩架~ 快d試吓啦~ ^_^

    回覆刪除
  3. 簡直系有創意有好味啦!!
    點解出面D麵包鋪無咁有創意既包包賣-3-..
    [版主回覆07/05/2012 09:30:41]hi~ Circle~ 依家出面d麵包店玩好多花神架~
    我有時經過都會欣賞參考吓啦!

    回覆刪除
  4. 好靚!!!>V< 金黃色咁~~
    [版主回覆07/05/2012 09:34:04]hi~ 山神多謝呀~
    其實我個焗爐仔d溫度唔太均衡架...好多時都係中間太深色外圍就太淺色...無計啦~無錢無位買大焗爐~

    回覆刪除
  5. 好可愛的腸腸包呀!
    [版主回覆07/05/2012 12:21:02]係幾可愛架~ 又簡單呢~
    都有d似蝴蝶

    回覆刪除
  6. 我有我的新空間2012年7月6日 中午12:24

    好得意. 我有麵包機, 等我都試試先. 唔該哂!
    [版主回覆07/06/2012 14:27:24]唔洗客氣呀~ 你都快d玩吓啦~~

    回覆刪除
  7. 早晨...
    [版主回覆07/09/2012 09:48:46]早吖~ 星期一又來了~ 新的一天加油!!

    回覆刪除
  8. 看來很美喎!
    [版主回覆07/09/2012 09:48:24]味道都唔錯架~

    回覆刪除
  9. 多謝分享, 友人送我包機, 但無說明書, 可跟你做了.
    [版主回覆07/09/2012 14:07:56]嘩~ 你朋友對你真係好呀~
    唔洗客氣~ 網上面都有好多食譜架~

    回覆刪除
  10. 我黎做功課架.thank you
    http://blog.yahoo.com/monebakery/articles/623149/index
    [版主回覆07/10/2012 09:46:45]整咗好多喎~ 我都想試吓沙律醬味呀~
    有人陪我玩真係開心~

    回覆刪除
  11. 腸仔包好味又靚呀!
    [版主回覆07/10/2012 09:39:57]多謝呀~ 小咪咪~
    不過腸仔始終唔可以食太多啦

    回覆刪除
  12. 請問要猜多久才可排出空氣?或者猜到咩狀態先至叫完成?
    [版主回覆06/24/2013 10:56:34]如果你指STEP 4, 我只係拍十下八下, 就可以切割麵團再滾圓了~

    回覆刪除