2011年12月26日 星期一

大小小雪人聖誕蛋糕~ v(^_^)v Snowman X'mas Cake




12月25日,每年都是和親戚在家搞 XMAS PARTY~~ 食食食~~
昨晚,一個又熱鬧又開心的 FAMILY HOME PARTY 終於在大家抱住個大肚子的情況下圓滿結束,
收到好多禮物呀!尋晚12點 BOXING DAY 已經拆晒啦~

好多謝大家!So sweet & so warm!=>
 更多謝大家分享晒我個蛋糕~ 不枉我昨天做了一天呢~ 清晒!yeah~~

原來我做呢個小雪球都好重份量架~~
切蛋糕時,我發現下面個樹頭蛋糕俾肥雪人坐到扁了!哈哈~~~ XD
我真是很喜歡我這個蛋糕呀!=)
bibi雪人仔~~ 2012再見啦~~



沒有留言:

張貼留言