2011年12月19日 星期一

Monkichi 彩繪蛋糕卷 (Swiss Roll)

真係好羨慕我個12月生日的細細妹,
又近聖誕節,又多禮物收,又有假期!
而6月生日的我通常也是在考試中渡過... >.<

昨天做了個 Monkichi 彩繪蛋糕卷打算送給細細妹做生日蛋糕~
有她喜歡的馬騮仔圖案呢~ 襯晒佢~ 哈哈!


這次做的蛋糕卷,氣孔已沒有啦~ 真好!^_^
而且有了上次的經驗,今次快手咗,約2小時多便完成!
可是另一問題是蛋糕表面有層「衣」撕不掉呢,
影響個蛋糕圖案 look 喇... 點解架? 點算呢? (> o <)?

今次雖然不是完全成功,但心情依然好開心~~
因為,我整呢個馬騮仔圖案真係好可愛吖!滿足感爆燈~ v(^_^)v

這是第一次做的 :
彩繪心心蛋糕卷 (Swiss Roll)


這是第二次做的 :
Snowman 小雪人 彩繪蛋糕卷 (Swiss Roll)




---Click--->彩繪蛋糕卷 [上集] (附圖食譜做法)


10 則留言:

  1. 飛‧月 - FLY to the MOON2011年12月23日 上午9:43

    馬騮仔好得意呀,畫得好靚呀~~~
    [版主回覆12/23/2011 09:49:03]多謝呀~ 其實我好手震架,好彩今次都算成功啦。^_^ v

    回覆刪除
  2. 真係好靚呀!! 我都想學整, 但是否好難整&幾時有下集造法? (期待著...)
    [版主回覆03/13/2012 13:07:46]太過獎啦!都唔太難做,只係要有耐性和心機,你都得!
    有下集啦~ 有興趣可以參觀一下!=)

    回覆刪除
  3. 好靚呀,我都做得不好,圖案有啲燶左,有時有窿窿,你有咩心得呀??
    [版主回覆03/16/2012 09:46:59]多謝你讚賞呀~
    其實d字"happy birthday"周圍都有d燶燶地嘅皮架,之後我焗時下層加咗個盤擋住d爐火(因為我開上下火的),發現改善了很多呢。
    你話有時有窿窿,有無拍下個焗盤先入爐呢? 同埋,可以用唧袋將圖案周圍用麵糊圍邊先,減少氣泡。
    我分享咗d相片同steps,睇下幫唔幫到手啦:
    http://blog.yahoo.com/siu-jo/articles/570197/index

    回覆刪除
  4. 你好, 我而家自學緊彩繪蛋糕, 但發覺好多時d公仔邊都撕甩埋, 請問有乜方法可以避免呢, 多謝.
    另, 你d 蛋糕件件都好靚. 勁人.
    [版主回覆03/26/2012 18:48:32]我邊係勁吖... 其實我D圖案邊都會易撕甩架,只係慢慢手,同埋貼番上蛋糕到,我都未掌握到,唔好意思呀...

    回覆刪除
  5. 你好...不唔識整蛋糕..但我買來送人...請問有冇方法買到

    回覆刪除
  6. 我想知幾多錢和購買詳情..roll入面可唔可以要第2種...請聯絡我hkrstorm0308@yahoo.com.hk...希望可以盡快
    [版主回覆04/01/2012 21:38:25]多謝到訪~
    不好意思,我雖然做過幾次,但仍未有十成把握整唔爛,所以不敢幫忙了。
    請見諒!

    回覆刪除
  7. 你好, 我好喜歡你的作品和圖, 你還有檔案嗎??可以SEND 給我?? tks!! 真係整得好靚!!! ^^
    [chi回覆05/08/2012 12:03:42]我收到喇!!! tks!!!
    [版主回覆05/08/2012 12:00:44]send咗俾你啦~ 可以check吓~
    [chi回覆05/08/2012 11:49:40]l01222@yahoo.com.hk TKS!!!!
    [版主回覆05/07/2012 11:08:21]這個file我還有keep呢,當然可以send俾你啦,你留個email俾我~

    回覆刪除
  8. 你好,我也很喜歡你的作品和圖。我也想要這個檔案,可否SEND給我?e mail: shan504hk@yahoo.com.hk
    thanks!!!
    [版主回覆06/11/2012 11:01:38]send了給你啦,不用客氣~ =)

    回覆刪除
  9. 我想要你monkichi個圖案,好靚呀,可以send比我嗎vianncheng@yahoo.com
    Thank!
    [版主回覆03/25/2013 16:20:10]OK!已SEND了給你啦~ 不用客氣~ =)

    回覆刪除
  10. 你好, 我也想要monkichi個圖案, 很欣賞你的作品呢. 請問可以SEND給我嗎? iceslc6k13@hotmail.com
    [版主回覆07/08/2013 09:58:40]OK, I sent to you, please check.

    回覆刪除