2011年12月30日 星期五

鬆弛熊 Rilakkuma 彩繪蛋糕卷

時間過得真係快...
又同2011講拜拜,同2012講揩揩~

預祝大家
「2012新年快快樂樂! 日子每天開開心心咁過啦~~




---Click--->彩繪蛋糕卷 [上集] (附圖食譜做法)

2 則留言:

  1. 睇到個靚靚鬆弛熊卷蛋,即刻對2012充滿希望同期待啊~
    HAPPY NEW YEAR!~
    P.S 你整D成品勁靚啊!
    [版主回覆01/02/2012 18:29:51]多謝~ 我都祝你新年快樂!珍惜每天!大家多多交流啦~~ =D

    回覆刪除
  2. 好靚呀! 我個日整左, 不過失敗左....... 裂得好勁, 同埋好多窿...........

    我祝你新一年身體健康! 生活愉快!
    [版主回覆01/02/2012 18:36:02]裂... 出爐之後反轉有無即刻撕開張牛油紙再蓋番上面呢?! 如果唔係表面會好快乾架, 同埋,等個蛋糕微暖就可以卷啦。
    窿... 可以用唧袋沿圖案填滿麵糊先,因為一大pat麵糊倒落去好難整走d空氣架,同埋,有無拍幾下個盤先入爐呢?
    我都祝你新年快樂!身體健康!=)

    回覆刪除